Tortilla ya keske doyursa karnimi, kilo alimi ortalamanin altinda, o yuzden 5. Ayda ek gida basladik :( yani biberonda verince sutu iciyor ama memeden sutu cekmek zor geliyor…napicagimi sasirdim. Memede dursun diye ac biraksam(mecbur emecek diye dusunerek) kilo alimi artmaz, sagsam da versem bu sefer de biberon a alisir, uzun vadede anne sutu alamaz diye cekiniyorum. Acaba 6. Aydan sonra ek gidaya baslayanlar nasil yapiyor? Yani 6.7. Aydan sonra baya baya yemekle mi doyuyor karni bebislerin?