Merhaba , ne olur yaşayan varsa yazsın 🙏oğlum neredeyse 2 aylık olacak fakat bir şey oldu özellikle akşam saatlerinde uykuya geçerken çığlık kıyamet kızarıyor morarıyor gözler kıpkırmızı yine de kapatıp uyumuyor. Her yolu deniyoruz saatler geçiyor yine de bana mısın demiyor . O kadar belli ki uykusu var ama sadece ağlıyor uyumuyor . Çok yoruldum lütfen aynı durumu yaşayan varsa ve çözüm bulduysa yazabiiir mi