AyselSedarEslem Merhaba kızlar benim rapor ücretim olacak 37 haftada almıştım doğum sonrası kullanmak için iznimi askari maaaştan alacağım şuan iki defa geçen ay 700 bu ay 1800 yatırmışlar bu kadar mı yatar sadece acaba ?
gamzervaybulut Bende mecburi 33. Haftada çıktım iş yeri benim raporumu 37 haftadan itibaren onayladı Doğum yaptıktan sonra 16 günlük bi ücret aldım Doğum öncesi olarak 1579 tl yatmıştı suan subat 23 de bitiyor raporum ondan sonra yatar herhalde
AyselSedarEslem gamzervaybulut bana iki defa yattı bu kadar az az birdaha ne zaman yatar yada yatar mı bilemedim
KUMSAL2020 AyselSedarEslem Evet canm son 3ay toplam brüt ne kadar maaş aldın internetten de hesaplayabilirsin
KUMSAL2020 AyselSedarEslem Hayır canım hesaplama programı varr google yaz ordan bulabilirisn ortalama 7 bin yani evet maaşa denk geliyor ortalama