Bebegim 7 ay 5 günlük. 35+3de dogdu ama. Kılosu iyiydi pramatüre sayılmaz ek gıdaya geçtik 6 ayda hep pruzsuz verdim blendırla çekip. Şuan asla pütürlü yemiyor. Gelınce agzına tükrüüp çıkarıyor napıcam normalmı eline pankek yağıp verdim agzına götürüyor koprığ tükürüyor asla yutmuyor