Kizlar iki gündür kahverengi akıntim var adet olmam gerekiyordu dün ama olmadım gebelikten korkuyorum aslında eminim kendimden ama yinede neden adet olamıyorum fikri de kafamı kurcalıyor tarlusol kullanmak istiyorum gebeysem bı zararı olur mu ve birde eğer hamileysem yinede ilaç kullanımı sonrası adet görur muyum🥴kafamda deli sorular