Kolumda yuvarlak fazla büyük değil kabarcik çıktı hastaneye gittim zona virüsü dedi bı tür su çiçeği enfeksiyonuymus. Doktor VALTREX, Parol ve krem yazdı Valtrex i 5 gün içeceğimi ve emziremeyecegimi söyledi zararliymis bu ilaç. 2 yaşında oğlum var kendi doktorumuzla konuştum emzirmeyi kesmemi gerektiğini ve ilacı icmezsem vücuduma yayilacagini oğlumada bulasabilecegini söyledi. Oğlum resmen emmeden durmuyor emerek uyuyor birde.
İlaç içmeden kremle kabarcıkları geçip iyileşen oldu mu ?