Kızlar yaa neden olur biliyo musunuz bir haftadır gözlemliyorum alerjik bı durum değil pişik değil inanılmaz sık değiştiriyorum.. doktora gidemiyorum pandemi sebebiyle ama sordum trocyd kullan geçer idrar asitli ondandır dedi ama yok üç dört gündür sürüyorum geçirmiyor.. offf sizce nedendir