CagrininAnnesii Ayda yüz lirasına güne girdim gerçi bitmek üzere de . Aranızda gün yapan var mı merak ettim 😀
Pirayee CagrininAnnesii para biriktirmenin en guzel yollarndan biri. Ben para gondererek katılıyordum
nursocum CagrininAnnesii 100 lira mı kaç kişisiniz peki yani o parayı her ay köşeye siz de atabilirsiniz bence ☺️
Hamzamoms Kavinsmom niye yapılmasın ki 😂 bizde gün çeviriyoruz hesaptan para aktarıyoruz oturma falan yok böyle olursa bence girilir
GamzeNazli35 Annem evlere gidilmeyen günlere girerdi. Bende istiyorum gitmeden girmek ama şuan kimse yapmıyor 🤗
SedaMeyra Evlere gidilen gunlere 100 lirasina girmek cok komik zaten bi dunya masraf yapiliyor.10 kisi olsa en az 300 400 masrafa gider.
CagrininAnnesii SedaMeyra 18 kişiyiz evlere gitmiyoruz. O yüzden giriyorum bende. Yoksa girmem uğraşılır mı onca kişiyle😂
Kavinsmom Hamzamoms soruyu soran ne niyetle sorduysa o niyete uygun yanıt verdim kastım onlarca insanın tek bir evin salonunda eski usul oturduğu günlerdir
K1996 CagrininAnnesii ben canım görümcem in eşinin iş arkdslarının eşleri girdi oturma yok sadece paralar veriliyor ben görümceme veriyorum hatta bu gün benim işime çok yarıcak hazirn ayında ablamın düğünü inşallah pandemi biterse olcak olmazsa nikah ona gelen gün paramla düğün takımı alcam