antropologanne bnde sadece limonla yapıyorum .. eğer kesilmesizse diyelim ki yarım.limon yarım kilo süte, yetmezse kesilmedi ( tam fok fok kaynatken olacak) hemen yarım daha sıkıyorum.. olmadı biraz daha .. kesiliyor zaten .. daha fazla kaynatmıyorum.. kesilince direk altını kapatıp, bir tülbentle süzüyorum.. tülbentte kalanları cam kavonoza dolaba, suyu da peynir altı suyu sakın dökmeyin.. 🧊 poşetleri var ya bölme bölme, ona döküp huniyle hooop buzluğa atıyorum .. kahvaltısına, bisküvisini yumuşatmaya yarıyor.. buzluğum peynir altı suyu doldu 🥰🤣
not: lor çok çabuk bozulan birşey .. 1 haftada zehir gibi olabilir.. sakın tadına bakmadan çocuğa verme.. ben cuma yapıorum çarşamba perşmbe tekrar yapıyorum o yüzden az yaparım👍 Annem yap buzluğa at daha uzun kalır dedi henüz onu denemedim 🥰