Cgdmltr93 bildiğim kadarıyla ktkı maddesi tok hipp te ve tamamen organik yetiştiriliyor. Kendi meyve sebze tarlaları , hayvan çiftliği falan var. Hatta evde yaptığım meyve püresi çok tatlı onlardan aldımmı çok doğal bir tat var bahçeden gibi . Zaten çok fazla sebze seçeneği yok sebzeyi evde yapmak bencede mantıklı. Birde okuyan olursa diye yazıyorum mutlaka içeriğini okuyun mesela +4 yazıyor ama içinde domates, krema falan olanlar var yememesi gerekir 4. Ve 5. Ayda