Gamoca canım bizimde öyleydi bizde 42 günlüğüz doktor ciğerlerine çok çabuk geçiyor Yenidoğanların dedi bize şurup verdi bol bol emzirdim iyileşti sandım şurubu 2 gün verdim birdaha vermedim çok değil 2 gün sonra kontrole götürdüm doktor çok kızdı şurubu vermediğim için ve ciğerlerine inmek üzere dedi acilden hava verdiler iğne vurdular şuruba devam et 2 gün sonra tekrar geldi şakın ihmal etmeyin bence başka bir doktora daha götürün yeni doğanlarda branşlardan hemen ciğere iniyormuş Allah korusun birde ateş olursa yatış yapıyoruz dedi hırıltısıda varsa doktora sıklıkla götürün ciğerlerini dinlesin çok geçmiş olsun Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah