merve135 Esliminannesi https://www.hepsiburada.com/diamond-mama-elmas-anne-xn-d211-elektrikli-gogus-pompasi-teklidokunmatik-ekransarzli-p-HBV00000P590S?magaza=Yigit+Marketing bundan var elimde. Kızım göğüs ucumu alamaz diye almıştım ama gerek kalmadı şükür. Doğumdan sonra bir iki gün ve mastit olduğumda birkaç kez kullandım. İndirimsiz fiyatından almıştım, 200e verebilirim.
Mucizelerimm Esliminannesi baby plus elektrikli var 100 liraya verebilirim sadce 1 hafta kullandm sütüm yoktu zaten fazla. Kutusu bile duruyor gayette güzeldi memnun kalmıstım
Leylamoms https://imgyukle.com/i/HgRZlY elimdeki model bu 300 aldım 150 tlye verebilirim kutusu vs hersey duruyor
Esliminannesi Leylamoms siz neden kullanmadınız . Ya marka olarak lansiroh veya avent düşün dediler . O kadar da verecek durumum yok . 100 yapamaz mıyız
Leylamoms Esliminannesi şuan için Manuel işimi görüyor ilerleyen dönemde de işe başlayacağım onu kullanabileceğim bir alan yok maalesef. Nerde ikamet ediyorsunuz? 100 tl olmaz kargo ücreti vs de var çünkü 😓
Leylamoms Esliminannesi 100 tl vereyim ancak kargo ödemesini siz yaparsanız olur uygunsa sizin içinde
Esliminannesi Leylamoms siz ne zaman almıştınız ürünü ? Garantisi devam ediyor mu ? Valf kapağı filan kaybolunca malum zor bulunuyor