emation55 5. Aydayız her ay düzenli kontrole gittik alerjimiz vardı ama yine de olmasaydı götürecektim ki zaten bitti , özellikle 6. Aya kadar mümkünse götürün o arada kalça , göz ve özel aşılar var çünkü . Gelişim açısından takibi önemli . Ben 1 yaşa kadar her ay götüreceğim bir aksilik olmazsa ☺️