Oglusum5357 blgzr_58 açıyorum ama o asla oturup izlemiyor bn iş yaparken rahat verirse günaha girer Çünkü 😅
Karas blgzr_58 5 aylık sadece acil işim varsa hiç durmuyor gibiyse çok kısa süreli açıyorum sonra arkasını döndürüyorum sadece ses duyuyor. Youtubedaki çocuk şarkılarını izleyip dinliyor açtığımda da
Engineermom blgzr_58 açmıyorum işim olduğunda da peşimde dolanıyor birlikte yapıyoruz her şeyi, ben yemek yaparken oğlumda (15 aylık) alt çekmeceden plastik tabak çanakları çıkarıp oynuyor beni taklit ediyor bende şarkı söylüyorum bazen haber açıyorum onada hiç bakmıyor zaten
YasemiNYagmur1 blgzr_58 açıyorum evet işlerimi halletmek için evim doğalgazlı değil klimayla ısınıyoruz. Çamaşır sermem gerekse eğer açıyorum. Lavaboları temizleyeceksem açıyorum bide. Mutfak işi önemli değil orda bi şekilde yanımda duruyor. Ama balkona çıkartamam ya da lavabo temizlerken yanıma alamam deterjan kokuları falan olmaz yani. Zaten sıkılıyor ki izlemek istemiyor. İşim bitince hemen tv kapanıyor kitapları var onu okuyorum resimlerine bakıyor konuşuyorum oyuncaklarını anlatıyorum oyun oynuyoruz falan. Tv karşısında sürekli kalan ilgisiz iletişim kurulmayan çocuklar da daha sıkıntı olacağını düşünüyorum. Saatlerce odaklanıp izlemiyor onunla birlikte yapamayacağım işlerim hallolana kadar. Bırak işler kalsınla olmuyor maalesef. Tek bakmak kolay değil hele eş de vardiyalı çalışıyorsa
Htckrkybkr blgzr_58 evet iş yapqrken durmadigi zamanlar sevimli dostlar açıyorum. 15-20 dk ya kadar bakıyor sonra sıkılıyor.10 aylık oglum
bbosphorussss blgzr_58 o doğduğundan beri bizim de tv izleme alışkanlığımız değişti. O tv ye bakmasın diye biz de izlemiyoruz. Anca o uyuyunca işim olmazsa izleyebiliyorum. Bi diziyi 1 haftada izliyorum 😂😂😂 o yüzden ben gelişimi için hiç uygun bulmuyorum bize bile iyi geldi tvyi azaltmak
Babybeybi blgzr_58 hayır 8aylık oldu. Zaten ileride ekrana çok maruz kalacak şimdi olabildiğince uzak tutuyorum. Yanımdayken yapabileceğim işleri yapıyorum, diğer işlerim eşim gelene kadar bekliyor 😶
Mom28 Bsrenfl ahh cnm ahh çok zor keşke bakmasa ama artık vermemeye başladım büyüdü çünkü kaşığı eline veriyroum kendi çorbasını falan içiyor oyalıyor döküyor saç baş gidiyor ama tel ve TV den daha iyi ,🙄gözlerden korkuyorum açıkçası gelişimini falan etkiler diye değil
miniktosbagam blgzr_58 oğlum 14 aylık açmıyorum bu zamana kadar da açmadım yapılcak işim varsa ya o uyurken yapıyorum ya da yanımda oluyor mama sandalyesinde o şekilde hallediyorum yemeği vs
Eymen_Bera Ben sadece radyo açıyorum müzik dinliyor ekranda siyah zaten tv hiç izletmedik bazen telefonda in kırmızı balık ı izliyor cok zor durumda kaldığımızda ağladığında falan onun dışında tv yi hayatımızdan cıkardık uzmanlar kesinlikle önermiyorlar bir cok hastalığın otizm vs sebebi ekranlar olduğu biliniyor. Tek taraflı iletişim olduğu için cocuğun beyin gelişimini olumsuz etkiliyormuş. Olabilidiğince uzak tutmakda fayda var.
DuruE blgzr_58 7 aylık çocuk şarkıları açıyorum klipli oluyorlar genelde beraber oynuyoruz ben eşlik ediyorum bir süre böyle eğlenceli vakit geçiriyoruz
RuzgarMommys Tv izletenler e sorcam Bebeğiniz gece uykusunda ağlayarak uyanmıyor mu hiç? 5.5 aylık oğlum annemlerde kalırken tv na maruz kaldi biraz ve 2 gece uykusunda hep ağlayarak korkarak uyandı :/
ahdkh8689 RuzgarMommys yok ağlayarak uyanmıyor uyanıyor ama ses verir ağlamaz tvyle ne alakası var acaba
minibiranne blgzr_58 açmıyorum artık öyle alışmışım ki kendim bile izlemiyorum desem yeridir 😁 işim olduğunda mesela mutfakta işim varsa mama sandalyesine oturtuyorum ya da ana kucağına 🤷♀️ Ama genelde işi bekletiyorum hiçbirşey bebeğimden önemli değil zaten pAndemiden dolayı kimse de gelip gitmiyor
Mom9 @Blgzr58 17aylık tv izletmiyorum. Sadece radyo açık sabahtan akşama kadar. İşim olduğunda o da peşimde oluyo zaten. Ben ne yaparsam ona da veriyorum beraber yapıyoruz 😊 iki yaşında başlarım izletmeye
Annekeki ahdkh8689 asil problem reklamlar zaten. Gecisler cok hizli onun yerine youtubedan icerigi temiz videolar acsaniz keske🧐
ahdkh8689 Annekeki telefona alışıyor bir kaç kez açtım sürekli telefonda video izlemek istiyor daha çok ağlıyo öyle bütün gün tvye bakmaz günde 3 sefer bazen 2 çok zorda kalınca açıyorum
RuzgarMommys ahdkh8689 Tv görüntülerini çocukların algilamasi farklı oluyor etkileniyorlar ve bilinç altiyla rüyalarına uykularina da yansiyor diye biliyorum da o yüzden sordum