nedime-anne ben kullanıyorum çok memnunum, büyük rahatlık sürekli bebeğinizi görmek, ayrıca az kullanma gibi bir durum yok. Bebek 4 yaşına gelene kadar kullanılıyor. Yatağı aşağı indirip kullanıyorsunuz, zaten fermuarlı var bebeğiniz isterse uyanıp oradan çıkabiliyor büyüdüğünde. Ben alacağım zaman stokları tükenen Yoyko’nun yanı park yatağı şimdi indirimde hepsiburadada. Kaçırmayın derim. Ben 6 ay önce başka markanınkini daha pahalıya almıştım, düşünürseniz güzel fırsat.