Mrymalya Bursa şehir hastanesinde doğum yaptım cok memnun kaldım şimdi aylık kontrolünü de orda yaptırmak istiyorum ama cocuk doktorları hakkında bilgim yok gidip de mennun olan var mı
Dilemege Mrymalya bende şehir hastanesinde doğum yaptım aynı şekilde bende çok memnun kaldım çocuk doktoru olarak da Alperen bey i çok iyi diye duymuştum
Mrymalya Memik karaküçük e gitmiştim ama doğumu ebeler yaptırıyor doktor kontrolünde o gün kontrolüm ü yapan doktorlarda iyiydi canım sansıma cok memnun kaldım Ruya_Mert