ebrutuna benim bebeğimde alerji geçirdi ağır semptomlarla , özelden de bir çok doktora gittim masraf yaptım ama şehir hastanesin de emine hanımdan aşırı memnun kaldım zaten onlarla tedaviye devam ettik ve çok şükür 4. Ayda bizim alerjimiz bitti . Şuan 5. Aydayız hiç bir şey kalmadı . Bize kortizonlu ilaçları kesinlikle önermedi corasatin pembe küçük olanı tavsiye ettiler hala kullanırım sürdüğüm gece işe yarar . Bence götürmenizi tavsiye ederim . Direk çocuk doktoruna randevu alırsanız oradan sizi kons atıp yönlendiriyorlar ve düzenli devam edeceğiniz durumda belirtin yeşil reçeteye kaydettiklerinde hiç randevusuz sırasız bir durumda gidebiliyorsunuz . Aşırı ilgililer