zeynepzeze ben adım adımı bıraktım çünkü ilgisini çekmemeye başladı. Masa sandalye aldık onun üzerinde mutlaka her gün çizim yapıyoruz boyama vs. Yoğurttan bi hamur tarifi var biraz cıvık onun içine eşyaları koyuyorum küçük olanları onları bulup çıkartıyor. Daha sonra mısır unu oyunumuz var aynı zamanda kum gibi ince olduğu için o da çok hoşuna gidiyor içine işte ördek tavuk gibi küçük oyuncaklar koyuyorum. Yese bile problem olmuyor. O bahsettiğim yoğurtla olan da yoğurt ve nişasta karışımı o da zararlı değil. Yoğurt oyununu değiştiriyorum nişastayı bol koyup katı yapıyorum mesela çubuk batacak şekilde, kürdan saplıyorum ona, boru makarnaları geçiriyoruz. Bi gün fırça verip boyatıyorum mesela o yoğurdu. Bunun gibi şeyler :)