2kedi1kizanne [silindi] Zorlu bi hamilelik geçirdim. Sürekli İnşirah suresi dinlerdim. Orda çok hoşuma gitmişti🤗🤗 ismine karar vermemiş oldak yüsra koyardım kesinlikle♥️
Sibeeeel [silindi] oğlumun isminde hiç bukadar zorlanmamıştım hatta daha karnımda yokken şu olsun dedim ama kızda hiç bi şekilde içime sindiremiyorum nedendir bilmiyorum 😞😀😀😀
Gizzy [silindi] canım, bizim yapmaya karar verdikten 9 ay sonra oldu 😂 çok normal yani. Hatta çok takmıştım artık sırf onun için plan yapıp beraber oluyorduk, bunalttı. Dedim yeter olmicaksa olmasın dedim o ay normale bıraktık herşeyi ve o ay oldu 😅
Sibeeeel EmineYilmaz çok teşekkür ederim ben bunları kaydedip eşimle beraber karar vercez ama ben burdan bi işim bulurum yaa hadi inşallah☺️☺️☺️
Mom091 Sibeeeel kızımın adı Ayza. Çok seviyorum ismini. Bana göre dünyanın en güzel ismi hatta😁 sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏻