Kızlar ne olur bana akıl verin doğum yapalı tam 3 ay oldu göğüs ucu çatlağım, göğüs ağrılarım geçmedi burda yazılan her şeyi denedim emzirme danışmanıyla bile görüştüm ama hiç bi düzelme yok sütümde çok, yalnz emzirirken işkence çekiyorum 3 aydır ağlayarak emziriyorum ne yapayağım artık bilmiyorum psikolojim bozulmaya başladı hayattan soğudum eşimede devamlı kızıyorum Allah’a dua ediyorum her gün🙏
ne zaman iyileşeceğim ben yoruldum artık😥