gonul0604 Canımm anneler eski hesabımın şifresini unutunca yeni hesap açtım ilk gönderimi de diş ile ilgili açtımm❤️ Oğlumm 9 ay 18 günlük bugün 6 dişimiz olduu sekiz buçuk aylıkken de yürüdük şükürler olsuunn sizin bebişler ne alemde 😍🌸
Mhulya011 gonul0604 8 ay 14 günlük 4. Diş çıkıyor emekliyor tutunup kalkıyor sanırım yürümeye az kaldı inşallah😋
gonul0604 EmineYilmaz yaa zor mu geçiyor ben şimdilik hiç sıkıntı yaşamadım acaba ilerde yaşar mıyız ki🥺 MaşaAllah sabah kalkıyorum gülerken bakıyorum diş var ama büyüdükçe mi artıyor acaba ağrısı sızısı
EmineYilmaz gonul0604 bizde hiç sıkıntı yaşamamıştık 5. Aydan beri kendi kendine uyuyan bir çocuktu asla sallamazdım son 2 aydır salla salla mahvoldum uyumuyor, iştahsız… bi ton şey
gonul0604 EmineYilmaz bizimkinde tek sorun sürekli benimle olmak istiyor ama yürümeye başladı o yüzden biraz mızmız hep yürüsün istiyorda inşallah değişmez ya
Melodii Ahh şuan diş 🦷 çıkartmak üzere 9 ay 10 günlük ama diş yok vallahi çok zormuş .. pek yemiyor ama huyu değişti.. mızz mızz bir kız oldu 😪😪
gonul0604 Melodii valla gözüm korktu 6 dişte hiç sıkıntı yaşamadık hatta sonradan farkettik diş çıkarmış da acaba büyüdükçe mi zorlayacak bizi🥺
gonul0604 Mhulya011 ayy MaşaAllah bizimkide tam o kadarken sekiz buçuk aylık ayaklandı hiç emeklemedi hala emeklemiyor dizlerinin üstünde hiç durmuyor sadece yürüyor belki yine emekler ilerde 😇
Mhulya011 gonul0604 oyy o minik ayaklara kurban olsunlar küçük tosbalar. Bende bekletiyorum hayırlısı ile yürüsün de
gonul0604 Ilkay_metee tabii hatta doktorlar geç çıkan diş iyidir diyor arkadaşımın kızı geçen ay 1 yaşına girdi daha yeni 2 diş oldu❤️❤️
gonul0604 Mhulya011 bizde senin o sıcacık kalbine kurban oluruz teyzesi yavrularımızın yolu pamuktan olsun ayaklarına taş değmesin❤️❤️❤️