9 aylık oğlum var saçlari seyrek ve inceydi şimdiye kadar hiç kesmedik. Dün kestik. Badem yağı ve Hindistan cevizi yağı gurlestirip parlaklık veriyor muş. Kullanan var mı faydası olur mu? Birde ne aralıklı sürmek lazım? Badem yağı var ondan sürmek istiyorum🤔zararı olur mu aceba