Eles cok yapıldı benim ogluma suan 7 yasında ama ilk dogdugundan beri yapılıyordu düzenli 3 3,5 aylıkken de yapıldı damardan sıvı verip bikaç saat sonra film cekiyor lar bebegin kımıldamaması lazım biz sallayıp uyutmustuk yarısında uyandı cok aglamıs tı eli ayagımı tuttuğumuz için aglamıs tı cektim biraz uzun sürüyor