Merhabalar size bir sorum olacak yardımcı olursanız çok sevinirim 5 aylık oğlum var hiç bir şekilde mama formula süt vermedim yalancı emzikte kullanmıyoruz hiç kabul etmedi hep anne sütü ile besledim 1 ay sonra ek gıdaya geçeceğiz sıvı şeyler verirken kaşık biberon kullanımı sakıncalı mı sizce ya da kolaylık sağlar mı o kadar kararsız kaldım ki yardımınıza ihtiyacım var 😇