tardis Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 5 ay 22 günlük. 1 numara alıp ziyan etmek istemedim zaten zorla içiyor o yüzden 2 no veriyorum bikaç gündür. Sizce bir sıkıntı olur mu?
EmineYilmaz tardis 1 numara 6. Aydan sonra ziyan olmazdı canım bitene kadar verirdin sorun olmazdı ama 2 numara kullanmanda da bi sorun yok bence çok az kalmış