TDE bi nebze yardımcı olduysam çok mutlu olurum canım herşey biz annelerden geçiyor. Sen biberon verirsen biberon kullanır sen meme verirsen memeni emer yani bizim elimizde herşey. Zaman ve sabır diliyorum bu süreçtr olan herkese. Sana tavsiyem sütün gelmiyo diyip mama ver diyenlere aldırma kesinlikle de verme sütün varsa tabi. Benim annem sütün gelmiyor mama verelim diyor deniyorum ilk önce mememi veriyorum bebeğim ağlıyorsa çektiği halde gelmiyorsa o zaman veriyorum. Herşey sabır