Merhabalar . Doğum yapalı 7 ay oldu hala aşırı saç dökülme sorunu yaşıyorum . Asla saçım açık durmamama rağmen heryer saç sürekli temizlik gerektiriyor elimi her saçıma attığımda bi tutam kökten saçım dökülüyor . Off siz nasıl baş ettiniz bu durumla ? Şampuan vs önerileriniz varsa çok ihtiyacım var :/