senem9
1)Yaklaşık 1-1 buçuk ay tadım zamanı evet tüm besinleri ilk gün 1 çay kaşığı diğer gün 1 yemek kaşığı şeklinde vereceksiniz bunun amacı bebeğinizin alerjisi olup olmadığını anlamak zaten ayına göre besinleri tattiracaksizni zamanla her şeyi öğrenince düzene oturuyor .
2)10. Aydan sonra yemek sofralarında sizinle beraber yer önemli olan tuzsuz ve baharatsız olması 1 yaşından sonra tuz ve baharatları kullanabiliyorsunuz kimyon falan mercimek çorbası gibi gaz yapan yemeklerde kullanılabilir.
3)2 yaşına kadar sütünüz olursa emzirin zaten bir müddet sonra yemek yemeye alışıp gün de 3 öğün 2 ara öğün artık bebeginize bağlı duruma gore emzirme sıklığına değişir