Canım çok normal ilk zamanlar yapamaması bİzde öyleydik 6 7 gün yapmazdı doktora gittik sırf bu yüzden normal demişti karnında şişlik vs yok kabız değil hatta 10 güne kadar yapmayabilir demişti bende çok çektim ama şuan 2,5 aylığız 2 3 günde bir yapıyor bazen günde 3 kere bazen gün aşırı belli olmuyor ama rahatlıyor zamanla