Kizlar 1,5aylik kizim var ben hep yan yatiriyorum reflu yataginda ama birkac yerde okudum sirt ustu daha guvenli flan yaziyor ama kusarken falan yan yatmasi daha iyi degilmi cok deil ama benim kizim ara ara uykudada minicikte olsa cikartiyor kafam karisti biraz