Musammm evet gerçekten çıkardık damagi şişti doktor kist patladı deyip bizi sevk etti büyük bı hastaneye çünkü çok küçüktü ihtimal vermedi KBB gördü dis korkmayın dedi Hatta ay çok zordu minik olduğu için Zaten kolik bir bebekti inanın ne kadar geç o kadar iyi