Mervekvser00 miraninannesi18 bebeğim çok sevdi gaz da yapmadı ama sabah uyandığında ıkıniyordu kabız olmamıştır diye ümit ediyorum 😣
Mervekvser00 Milaya Bebelac benim kızımı da çok kusturdu artık üstünü silmekten sürekli üst degismekten bıkmıstm, sizde çok mama degismissiniz bu mama olayı gerçekten çok zor ya ya kabız yapıyor ya gaz 😒