Nazife1071 Merhaba sevgili anneler dün rota aşısı olduk. Bugün Kaka yapmadık hiç normalde 3-4 defa kakasını yapardı. Rotadan sonra bebeği kabız olan var mı geçiçi mi kaç gün sürüyor acaba ☹️Bebeğimde huzursuz bu yüzden..
melzo Nazife1071 bizimki de aşıdan sonra 2 gün yapmadi ama karni gurul guruldu. 3. Gün yaptı ishal olarak ve yesilimsiydi sonra düzeldi. Yaparken hemsire bunların olabileceğini söylemişti. Yarın 2.doz u yaptıracağım bakalım nasıl geçecek.
Ftmsnny Nazife1071 hergün yapmak zorunda değiller diye biliyorum bebek rahatsız değilse bekleyin bir kaç gün
Agulbastmr Aşı ile ilgili mi bilmiyorum ama benim oğlumda aşıdan sonra 3 gün kakasını yapmadı 4.gün yaptı
ipegiminannesi Benimki de de 4 gün yapmadı fitil koyduk fitille yaptı dört gündür yine yapmıyor çok huzursuz 😑