Nisababy inanmazsınız belki ama kurufasulye dışında herşeyi yiyip içiyorum gazı düşünmeden çünkü alışması lazım nasıl alıştırırsan öyle gidermiş hiç sakınmadım çok şükür gaz sorunu da çekmedimm hamileykende kola içtim doğurdum hala içiyorum maşalllah kızımda 6 aylık bir sorun yok 🥰