Arkadaşlar biz ilk ay doğunca aptamil kullandık gaz ve kabızlık oldu ve bebelac golda geçtik.
şuan 5 ay 15 günlüğüz
mamayı stok yapmıştık ama bitmiş şuan farkettik. Ve bebelac gold 1 bulamadık ara ara 🤷🏼♀️ Bebelac gold 2 ve aptamil 1 aldık
2 ye geçmek için erken mi? Bi zararı olmaz heralde??