Kvldn canım bende oylr yapıyorum beşiği anne yanı zatrn yatagımın dıbınde bıtısık yanına uzanıyorum oyle sevıyorum ellerını okşuyorum yanaklarını okşuyorum hosuna gıfıyo daha 15 gunluguz bızde. Yatagına alıstı. Kucagıma emzırme dısında almıyorum yoksa alıscak dıye korkuyorum cok zorlanıyorlar okuyorum hep. Senın de dogdugundan berı boyle mıydı duruyo muydu beşiğinde. Ilerde bozulmaz ınsallah canım