Bsralty Merhaba arkadaşlar, bebeğim doğalı 12 gün oldu yüzünde yanaklarında cok fazla isilik gibi kücük aivilceler cıktı, normal midir bu durumu yaşayan ve tadavisini bilen yardımcı olursa sevinirim.
Eses20 Bsralty yenidoğan aknesidir büyük ihtimalle, zamanla geçiyor, ilk ay kontrolüne gittiğinizde doktora bi gösterin yine de
tontisbebegim Bsralty annem yüzünde küçük sivilceler çıkarsa bu kilo aldığının belirtisidir korkma demişti. Gerçekten de 1 aylık kontrolde doktora sordum birşey olmaz geçer dedi. Ama sizinkini gormedigim için bilemiyorum
yavruhamsihafsacuk Bsralty canım be kadar çok banyo yaptırırsan o kadar çabuk kayboluyorlar sıcaktan ve annesütünden yenidoğanda olur demişti hemşire 15.gün kontrolünde sor istersen sağlıkocağına farklı birşey değildir büyük ihtimal ama yine de sor🤗
Arzmaya Bsralty merhaba acaba geçtimi bebeğinizin yüzündeki kırmızılıklar aynı sorun bizde de var napıcamı şaşırdım