simaytnsu Merhaba arkadaslar 4 günlük kız bebegım Bu ıkı gundur ıdrar yerınden gelıyor bezınde sümüksü kan var Acaba Bilgısı olan varmı ?
esmirna16 simaytnsu yarin kontrolünüz olması lazım. 5. Gün doktor çağırmıştı bizi resmini çekip kontrolde gosterin mutlaka
strongMom simaytnsu bizde de öyle oldu canım su içir geçti bizim öyle iki üç çay kaşıgı kristallerden dolayı oluyor devam ederse yibe götür doktora veya aklımda kalırsa
Derinare01 simaytnsu korkma canım ilk günler haftalar şeffaf renkte akıntı veya adet kanamasına benzer şeyler gelebilir bende ilk gördüğümde tedirgin olmuştum ama çocuk doktoru olabileceğini söyledi normalmiş
Damla29 simaytnsu oğlumda 2 3 günlükken böle turuncu kiremit rengi gibi bi şey vardı götürdük doktora kristallerden oluyormş doktor öyle dedi ama kız bebeklerde olurmu bilmiyorum böle şeyler
hulyaaa-123 simaytnsu normal canım benim kızımda da olmıstu anneden gelen hormonlara bağlıymış 1 haftaya geçer