Blknss12 Hanımlar merhaba 7 aylık bebeklerinize karnabahar yemeğini nasıl yapıyorsunuz? Ispanak için de sorayım aynı soruyu. Detaylı anlatır mısınız??
Elifhkn Ispnagi bizim yedigimiz gibi yemek tarzi yapyrm icine bulgur katyrm ama .karnibahri ya pure yada yemegibi yapip catalla veryrm yada koftesini yapyrm
Deletedmom0099 ben kendimize yaptığımız yemekten verdim karnabaharını aldım (çatalla ezerek) yanında yoğurtla yedirdim ıspanağı da aynı şekilde ama blendırdan çektim yemeklerimize tuz koymuyoruz kızıma ayıracağım zamanlarda
Blknss12 Deletedmom0099 ben de küçük bı soğani zeytinyağında kavurdum. Sinra içine patates havuç karnabahar ekledim. Su ekledim. Hepsi kontrol ettim yumusamisti. Çatalla ezerek yanında yoğurtla vericem ben de. Ya biz eşimle karnabahar yemiyoruz da ben hiç yapmadığım için pek bilmiyorum 😄
Elifhkn Blknss12 karnabahari haslayip robottan geciriyorm.iyice ezilsin diye sonra yumurta biraz un baharat kullanyrsa baharat sogan filan bildigimiz kofte haline geliyir sonra zeytinyaginda kizartyrm