[silindi] ben de anlam veremiyorum. Neden kilo aldırmaya çalışıyorlar 🤷♀️ bebeğim 11 aylık (ikinci çocuğum) ekmek, tam buğday unu, pirinç unu, irmik, pirinç, normal bulgur hiç vermedim daha.. Muhallebi diye birşey yok zaten hayatın da. Un olarakta karbonhidratı düşük lif oranı yüksek olan unları tercih ediyorum. Siyez bulguru kullanıyorum. Fakat yine kilolu. Büyük oğlum da kilolu. Ben de aksine sağlıklı olan gıdaları da az tüketsinler diye gözlerine bakıyorum. Bu kilo, boy işleri kesinlikle genetik. Keşke benim çocuklarım da zayıf olsa. En çokta üzüldüğüm nokta sağlıklı beslediğim halde kilo almaları