pervin_t İşgenceyle içiyor resmen biberon mamasını.bazen tamamen içmek istemiyor.Normal mi?mamayı mı değiştirsem
gulayyy Canım benim bebeğim de öyle oldu. Sadece geceleri içiyor mamayı oda uyku arasında. uyanıkken asla içmiyor. Mama da değiştirdim ama çözüm olmadı. Mamayı değiştirince de kabız oldu. Sen hangi mamayı kullanıyorsun?