Selcan1 Merhaba sagdıgınız süt kaç cc çıkıyor ve dolaba mesela kaç cc olarak donduruyorsunuz. Ben mesela 120 130 cc yi 1 poşete mi 2 poşete mi koymalıyım 4 aylıkken bebeğim ise başlayacağım ozaman kullanmak için