Pasaannesiiii Dünkü canlı yayında özellikle erkek bebeklere rezene verilmesin hatta mümkün olduğunca anneleri de içmesin diye duydum, östrojen hormonu varmış, ben yaklaşık bir haftadır içiyordum şuan vicdan azabı çekiyorum :(
Sarikuzumalp Pasaannesiiii zaten rezenenin direkten bebeğe 4 yaş öncesi verilmemesi gerekiyor diye biliyorum. Rezeneyi gaz için içiyoruz ama zararı oldukça fazla. Sizde sıkıntı etmeyin kendinize bende ilk zamanlar gaza iyi geliyor diye içiyordum 2 hafta falan içtim sonra bıraktım zararlarını okuyunca. o kadar süreden bir şey olmaz.
Sarikuzumalp Pasaannesiiii olmaz korkmayın o kadar süreden. Burda yarım bardak verenleri gördüm vallahi ki yakın bi arkadaşım da öyle yapıyordu biberonu yarıya kadar doldurup veriyordu 5 aylık bebeğine 🤦♀️
Pasaannesiiii irem09 erkek bebeklere ve annelerine içilmemesi söylendi dün bu programın canlı yayınında, östrojen hormonu yüzünden, doktor önersene iyice araştırmak gerekiyor aslında