Doğum yapalı 2 ay 8 gün oldu. 60 ile hamile kaldım Doğuma kadar 80 oldum. 10 kilosu gitti ama 10 kilosu ne yapsam gitmiyor 🤦♀️ Bebeğim de çok iştahlı maşallahı var o emdikçe ben acıkıyorum yiyiyorum 🤣 Nasıl gidicek bu kilolar kızlar ? 😌 Fikir danışalım birbirimizden 😊