Kızlar selam..
Kızım 9 aylık ve mamayla besleniyor. Sütüm olmadığı için nerdeyse hiç emziremedim hep mama verdim. 7. aya kadar aptamil kullandım. 7.ayından sonra sadece gece mama içmeye başladı gündüz içmiyordu bende hem bu yüzden hem de artan fiyatlardan bebelac kullanmaya başladım. Bi kaç haftadır kabız olmaya başladı mamadan mı acaba diye düşünmeye başladım.
Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz?