Hilallll2020 canım ben ilk önce klozet adaptörü aldım. Banyoys koydum ilk zamanlar kıyafetiyle oturttum 16 17 aylik felandi o zamanlar. 1 2ay felan oyle oturdu kalkti ama hergun degil tabi hafta da bi iki gun felan. Sonra banyo yaptıracağım zaman altını çıkartıp oturttum. Su actim aa çiş mi yapiyosun Felan diye heyecanli davrnadm. IIlkzaman bılmiyordu çişini ben yaparken hep yanıma geliyordu goruyordu beni yaparken bak çiş yaptım bitti diyordm . Sonra cok nnadir bi kac defa çişini klozete yaptı cok abartmamak sartiyla sevindigimi hissettirdim aferin kizima bak büyüyorsun çişini yapıyorsun artık dedim. Ama bu süreci uzun tuttum hem o zmaanlar küçüktü hemde cok baskıcı davrnmak istemedm. 2yasina kadar sürdü bu ara ara oturtmalarm çişini yapması felan . Bu süreçte gece hep kuru oluyordu sabah kuru kalkıyordu. Gun icerisnde uzun süre bezi kuru kaliyordu. 2 yasina gelince sürekli analttm artik sen büyüdün bezi bi sennde bizim gibi tuvalet gidebilirsn çişini yapabilirsin diye. Arstirmama gore cocuklar uykudan kalktıktan 5 dk sonra felan cis yaparmış ona gore götürdüm yapti yemek yedikten sonra yaparmış yemegi bittikten sonra goturdm yine yapti. Yemek ve uyku dışında da saatte bi götürdüm ama boyle alip direk götürünce yapmıyordu oyunla gidiyorduk babasıyla kovalamaca oynuyorduk mesela bizi yakalama saķin biz cis yapıp gelicez diyordum . Cis yaptiktan sonra sifona bastırdım felan. Ilk 1 hafta gözün üzerinde olmali dedigim gibi uhkudan uyaninca ve yemeklerden sonra götür . Yapmasa bile tebrik et altına yaparsa kizma. Ilk zamanlar çiş geldi demedi benimki hep ben takip edip götürdüm 1 hafta sonra kendisi geldi çiş dedi. Bide utanabiliyorlar. Mesela ben oturtuyorum sen çişini yap ben geliyorum diyorum tuvaletn dışında dinliyorum yaptıktan sonra giriyorum sesi geliyo zaten. Kaka olayından cok korkuyordum ilk zaman altina yapti Kakasini sonr ıkınmsını takip ettim ıkındıgı an tuvalete götürdüm ona da oyle alıştı. Aklima gelenleri yazdim umarim sureciniz başarılı geçer🙏😊