Merhaba kızlar oglum 6 buçuk aylik suan ek gıdaya basladık her yedirdigim seyden sonra su teklif ettim fakat suyu icmiyor agzindan disari akitiyor alistirma bardagi aldim normal biberonuda var ikisiylede deniyorum icmiyor bu yüzden kabız oldu bugun sabah yaparken bagirarak aglayarak yapti ek gidayi suan kestim sizler kabizlik icin neler yaptiniz ben neler yapayim suan 😊