SeydaDuru kuzum bende sezeryan, tek basima, bilgisizlik 🤦♀️oglumu hep sag tarafa yatirdim ne biliyim yavrumun kafasinin yamulacagini..doktora gittik kontrolu vardi dedi kafa duzelmezse diger kontrole kadar fizik tedaviye gideceksiniz…inan doger randevuya kadar 2 kez sol tarafa 1 kez sag..bazen esim diyordu bugun ne tarafta yatacam diye😂😂duz kafa yastığı da almıştım ..duzeldi insallah duzelir sizinkide.