Aaaa bak sen diyince aklıma geldi . Benim oğlumdada var şuan da o kırmızı sivilce gibi. Kocamandı bide o şimdi furacin kullana kullana geçti. Bide Antibiyotik kullandık. Ama hala tamamen sönmedi. Kan ilacını da degistrdim. Sağlık ocağı nin verdiğini kullanmıyorum. Çok fazla huysuzluk yaptı onu kullaninca 1 hafta ara verdim çocuğum kendine geldi resmen. Bide kusuyordu içerken migdesi kalkıyor du. Şimdi doktorumuz başka önerdi onu kullaniyorum