Denizkizimm Merhaba hanımlar, 2 ay önce doğum yaptım elimde son kullanma tarihi 03.2022 olan 6 kutu oksapar 4000 mevcut. 3er kutu 2 kişiye vermek istiyorum en azından 1 aylık ihtiyaç karşılanmış olur.
gezgin_anne Hazallllllll gorumcem 9 aydır kullanıyor ve bi 6 ay daha kullanacak bulması zor oluyor elinizde ise alabilirim
Tuba Denizkizimm merhabalar, eminim hamile olan annelerimizin çok ihtiyacı olacaktır, buradada post açabilirsiniz 🙏🏼 http://forum.mutluanneleriz.com/
Minikurbaganinannesi Tuba Denizkizimm Kesinlikle arkadaşa katılıyorum hapyymomdan yeni geldim orada insanlar bir iğneye bile çok muhtaç durumda hapyymom sayfasından yazarsanız hamile arkadaşlara destek olmuş olursunuz